you're the only one I see

hellå!!!!!!!!!!!!!!
trök.se ja har, nej men iallafall så håller jag på att greja i rummet. kollade på äntligen hemma och blev sugen att fixa lite här inne. senare idag kommer en kompis över och hämtar sin kamera hon glömde i sin väska igår. OCH IKVÄLL BLIR DET GOOOOOOOOSSIP GIRL OCH AWKWARD! längtat hela veckan! imorgon har ja studiedag och jag tänkte bli lite kreaktiv då och ta fram symaskinen och b.la fixa brors gamla tisha till ett linne och kanske fixa nå mer. nu ska ja fortsätta med rummet, puussssssss.
Tumblr_laryxrnozg1qb9wx5o1_500_large
Tumblr_lb0pezitcq1qb9wx5o1_500_large
bilder från weheartit

Kommentarer
följ dessa regler! du är aldrig anonym, jag kan spåra din ipadress! - tipsa gärna om tävlingar. - spam/elaka kommentarer publiseras ej. (du är aldrig anonym) - mina bilder rör du inte, jag kan polisanmäla! - jag hjälper dig gärna att lägga in en header, mejla [email protected] - jag mår bra, och jag förmodligen svara på din kommentar. tack!

Kommentera inlägget här:

beautiful:
spara infon?

E-postadress: (bara jag serj)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0