H&M VERSACE

okej, lite efter men hm versace har ju kommit ut nu, har glömt bort att blogga om det, men har kollat igenom plaggen nu, och oj! vilka färger, tyger, mönster, tänk er varje detalj, hur uttänkt den är. jag skulle inte våga bära någon att dom lite mera flippade plaggen, men hittade faktiskt några favoriter som gärna hade hängt i garderoben om dom inte var så dyra.
jackan och den pösiga klänningen var suppppersnygga!

påtal om klänningar så kommer jag att samla ihop några snygga nyårsklänningar innom en kort tid.

Kommentarer
Postat av: Louise

ja de e bara bra sjdå? :)

2011-11-21 @ 09:37:18
URL: http://sepenteen.blogg.se/
följ dessa regler! du är aldrig anonym, jag kan spåra din ipadress! - tipsa gärna om tävlingar. - spam/elaka kommentarer publiseras ej. (du är aldrig anonym) - mina bilder rör du inte, jag kan polisanmäla! - jag hjälper dig gärna att lägga in en header, mejla [email protected] - jag mår bra, och jag förmodligen svara på din kommentar. tack!

Kommentera inlägget här:

beautiful:
spara infon?

E-postadress: (bara jag serj)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0