vi är alla en familj

foto by me

är så tröööött! somnade runt tolv igår, och har kännt mig trött hela dagen. tänkte ut och knäppa outfit bilder, men så blev det så mörkt ute så fort, så får försöka greja det inne, men hatar ljuset som blir inomhus. ska snart gå och ta lite mat, och lägga på en ansiktsmask och sen mysa i soffan.
-
tääänkte berätta en sak o, på söndag blir jag ju 13årrr, iii! men iallafall igår så ringde syster mig, hon har köpt idolbiljetter till mig i födelsedagspresent, nu på fredag i läkerol arenan! lite glad jag blev då! världens bästa syster jag har! ♥
och en till saak, har bytt sånadära miniklister portträtt foton idag, har massor på skåpdörren på mina klassisar. vill ni att jag lägger ut mitt portträtt foto? blev sådär nöjd med det. puuuuuuuuuuuss!

Kommentarer
följ dessa regler! du är aldrig anonym, jag kan spåra din ipadress! - tipsa gärna om tävlingar. - spam/elaka kommentarer publiseras ej. (du är aldrig anonym) - mina bilder rör du inte, jag kan polisanmäla! - jag hjälper dig gärna att lägga in en header, mejla [email protected] - jag mår bra, och jag förmodligen svara på din kommentar. tack!

Kommentera inlägget här:

beautiful:
spara infon?

E-postadress: (bara jag serj)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0