about me elin

har hittat tillbaka insperationen till att blogga nu, så nu har jag ordnat ihop en liten egen sånhär 19 dagars lista.

- en bild på min bästa julklapp
- en bild på den mest ovetande julklapp
- en bild på mig osminkad
- mitt bästa plagg
- mitt/mina nyårslöften
- en låt som beskriver ungefär mitt liv
- en sanning om mig
- mina framtida drömmar
- det värsta jag vet
- ett gammalt kort
- den bästa låten
- min fobi
- något som äcklar mig
- en bra film
- mitt mest bekväma plagg
- jag tipsar om nått väldigt bra
- vad jag kommer göra om tio år
- min favorit pepplåt
- vad som gör mig arg/ledsen


jag hoppas jag kommer ihåg lista, och den kommer börja den 25 december. låter det spännande eller var den en skittråkig lista? ;))

Kommentarer
följ dessa regler! du är aldrig anonym, jag kan spåra din ipadress! - tipsa gärna om tävlingar. - spam/elaka kommentarer publiseras ej. (du är aldrig anonym) - mina bilder rör du inte, jag kan polisanmäla! - jag hjälper dig gärna att lägga in en header, mejla [email protected] - jag mår bra, och jag förmodligen svara på din kommentar. tack!

Kommentera inlägget här:

beautiful:
spara infon?

E-postadress: (bara jag serj)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0